اطلاعیه

اطلاعیه

با سلام خدمت شما کاربران عزیز وبلاگ مذهبی فردا

 

 پس از مدت ها به یاری خداوند متعال و عنایات حضرت صاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و کمک شما کاربران عزیز، بخش "نامه ای به امام عصر (ع)" فعالیت خود را آغاز کرد و نامه ها و درد دل های کاربران عزیز را بدون ذکر نام در خود جای می دهد.

 

با توجه به بازخورد های مثبتی که در طی فعالیت بخش نامه ها شاهد بودیم، تصمیم بر این شد تا بصورت رسمی از شما کاربران عزیز برای ارسال نامه و درددل های خود دعوت نماییم.

 

لازم به ذکر است که نامه های و درد دل های دریافتی از سمت شما، بدون ذکر نام در وبلاگ قرار می گیرد.پس از هم اکنون می توانید از بخش ارسال نظر خصوصی در بخش نظرات این مطلب و یا ارسال به نشانی farda1@ymail.com بصورت فایل WORD، نامه ها و درد دل های خود را برای ما ارسال نمایید.، نامه ها و درد دل های خود را برای ما ارسال نمایید.

 

در آخر نیاز به ذکر است که نامه ها و درد دل هایی که از سمت کاربران ارسال می شود و در وبلاگ منتشر می شود، الزاما از سمت گروه مذهبی فردا مورد تایید محتوایی نیست.زیرا ممکن است نامه ها بطور ناخواسته محتوای اشتباهی از نظر عرفی و یا شرعی داشته باشد. پس گروه مذهبی فردا مسئولیتی در مورد محتوای مطالب ارسال شده ندارد و بنابر "رعایت امانت" تغییری در محتویات نامه ها ایجاد نمی کند.

گروه مذهبی فردا





:: موضوعات مرتبط: نامه ای به امام عصر(ع) , ,
:: برچسب‌ها: درد و دل با امام زمان , نامه ای به امام زمان , ویبلاگ مذهبی فردا , درد و دل های خودمونی , امام مهربانی , حضرت مهدی عج , درد دل با حضرت مهدیارسال درد دل به وبلاگ , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : فردا
تاریخ : سه شنبه 30 / 6 / 1398
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
اکبر سیاری در تاریخ : 1393/6/31/farda1 - - گفته است :
سلام ميخواستم بدونم نامه رو باید چطوري براتون باید بفرستیم؟(مثلاً باید اپلودش بکنیم یا نه؟)
پاسخ:سلام خدمت شما کاربر عزیز.شما میتوانید نامه خود را در فایل word تایپ کرده و به آدرس ایمیل گروه مذهبی فردا به نشانی farda1@ymail.com ارسال نمایید و یا متن نامه خود را در بخش نظرات همین مطلب تایپ نموده و برای ما ارسال نمایید.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: